Εκπαιδευτικές Δράσεις

2 Απριλίου: Το Παιδικό Βιβλίο Γιορτάζει

Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου,

οι μαθητές του Δ1 παρουσίασαν στους συμμαθητές τους το αγαπημένο τους βιβλίο.

Στη συνέχεια, ανέλαβαν δράση…

Άρχισαν να γίνονται αφηγητές ιστοριών.

Ιστοριών που σχετίζονταν με προσωπικά τους βιώματα.

 

Και ήρθε η ώρα για να γίνουν οι ίδιοι συγγραφείς!

Χρησιμοποιώντας τους θεμέλιους λίθους των ιστοριών,

δηλαδή τον ήρωα, ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσει,

τον ανταγωνιστή του και τον τόπο που διαδραματίζεται η όλη ιστορία,

κατασκεύασαν, με όπλο τη φαντασία τους, τις δικές τους ιστορίες.

Ιστορίες πρωτότυπες και ιδιαίτερα διασκεδαστικές,

τις οποίες με ζωντάνια και παραστατικότητα εικονογράφησαν.

Οι Ιστορίες μας…

Οι Σελιδοδείκτες μας!

Τι μας προσφέρουν τα βιβλία

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί

Αδαμοπούλου Ζέτα – Ιωσηφίδης Αναστάσιος – Τσουκαλά Μαρία

Η μουσική των λέξεων

Όταν διαβάζουμε, το μυαλό μας βγάζει φτερά.

Όταν γράφουμε, τα δάχτυλά μας τραγουδούν.

Οι λέξεις είναι ήχοι από τύμπανα και φλάουτα στη σελίδα,

καλλίφωνα πουλιά που πετούν ψηλά, ελέφαντες που σαλπίζουν,

ποτάμια που κυλούν, καταρράκτες που ξεχύνονται,

πεταλούδες που στροβιλίζονται ψηλά στον αέρα!

Οι λέξεις μας καλούν να χορέψουμε-ρυθμούς, στίχους,

χτυποκάρδια, παλιές ιστορίες και νέες, φανταστικές και αληθινές.

Είτε είσαι στο σπίτι ασφαλής

ή τρέχεις να περάσεις τα σύνορα για μια άλλη χώρα και μια ξένη γλώσσα,

οι ιστορίες και τα μηνύματα σου ανήκουν.

Χαϊκού για το βιβλίο

 

Τα χαϊκού είναι μια μορφή ιαπωνικού ποιήματος.

Έχει 17 συλλαβές, χωρίζεται σε τρεις στίχους

και δημιουργεί με λέξεις μια εικόνα.

 

Οι μαθητές του Δ1 έγραψαν και εικονογράφησαν τα δικά τους χαϊκού!

Χάρτινα κλουβιά

τις λέξεις φυλάκισαν

πουλιά φευγάτα.

Με έναν τρόπο

το νου σου ακονίζεις

διάβασε πολύ.